5 τρόποι να ξεκινάς θετικά τη μέρα σου

Επειδή διανύουμε μια πολύ δύσκολη περίοδο, που μπορεί να μας ρίχνει ψυχολογικά, χρειαζόμαστε ένα “boost” για να βλέπουμε τα πράγματα όσο πιο θετικά γίνεται. Ρώτησα την αγαπημένη μου ψυχολόγο, Χρυσάνθη Νικολαΐδου, ποιά είναι τα 5 tips για να ξεκινάμε θετικά τη μέρα μας:

Ξύπνα νωρίτερα.

Όλα ξεκινούν από το ξυπνητήρι, βάλτο λίγο νωρίτερα (μπορεί οι πρώτες μέρες να φανούν δύσκολες αλλά μετά την τρίτη, τέταρτη φορά θα σου γίνει συνήθεια και μάλιστα ευχάριστη). Όσο περισσότερο χρόνο έχεις στη διάθεσή σου για να ετοιμαστείς, τόσο το καλύτερο. Ξέχνα το «βάφτηκα ή έφαγα στο αμάξι». Είναι πολύ σημαντικό να σηκώνεσαι δίνοντας χρόνο στο σώμα και το πνεύμα να βγουν από την κατάστpαση του ύπνου. Βάλε την αγαπημένη σου μουσική να παίζει καθώς ετοιμάζεσαι.

Κάνε μια λίστα με 5 πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις ευγνώμων στην ζωή σου.

Αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία της καρδιάς σου και ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Αν οι πρώτες σου πρωινές σκέψεις είναι θετικές, τότε ο εγκέφαλός σου “ρυθμίζεται” σε θετική στάση για όλη την ημέρα. Ακόμη και αν σκεφτείς κάτι απλό όπως: “Είμαι ευγνώμων για το τελευταίο κομμάτι κέικ που περίσσεψε και θα το φάω για πρωινό”, αυτό αρκεί για να ξεκινήσεις θετικά τη μέρα σου.

Φέρε στο νου σου, μικρά πράγματα που σε κάνουν χαρούμενη:

ένα καινούργιο ρούχο, η μυρωδιά του καφέ, ένα μπουκέτο λουλούδια, το αγαπημένο σου φαγητό, το πλάνο για μια μικρή απόδραση.

Δώσε μια υπόσχεση στον εαυτό σου.

Σκέψου κάτι ωραίο που θα μπορούσες να κάνεις για εσένα μέσα στην μέρα,  που σου δίνει ευχαρίστηση και σε κάνει να νιώθεις όμορφα και προσπάθησε να το πραγματοποιήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, αποκτάς και τον προσωπικό σου ημερήσιο στόχο.

Ξεκίνα την μέρα σου με ένα καλό πρωινό και γυμναστική, ή περίπατο στη φύση.

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Ένα σωστό δυναμωτικό πρωινό θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις.
Με την γυμναστική και τον περίπατο,  ξυπνάει ο μεταβολισμός μας και ενεργοποιείται το σώμα μας. Έρευνες έχουν δείξει οτι αυτοί που έχουν εντάξει την πρωινή γυμναστική ή τον περίπατο στις καθημερινές τους συνήθειες, νιώθουν περισσότερη ευεξία και αυτοπεποίθηση, νιώθουν πιο ικανοποιημένοι, και σκέφτονται πιο θετικά και ‘καθαρά’ μέσα στη μέρα από εκείνους που δεν έχουν αυτήν τη συνήθεια.

*Ευχαριστώ θερμά την ψυχολόγο με ειδικότητα στις αγχώδεις διαταραχές, Χρυσάνθη Νικολαΐδου.

Θα την βρεις στο instagram εδώ.